چهارشنبه آخر سال در حالی آغاز شده که بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور آمار سوختگی و افراد آسیب دیده به نسبت مشابه سال قبل افزایش داشته و همین موضوع نگرانی‌ها از احتمال افزایش آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش داده است.
چهارشنبه آخر سال در حالی آغاز شده که بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور آمار سوختگی و افراد آسیب دیده به نسبت مشابه سال قبل افزایش داشته و همین موضوع نگرانی‌ها از احتمال افزایش آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش داده است.
کد خبر: ۱۴۴۹۱۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، از صبح امروز دستگاه‌های امدادی و انتظامی از قبیل پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی و ... به صورت آماده‌باش هستند تا شب آخرین چهارشنبه سال با کمترین خساراتی جانی و مالی به پایان برسد.

۴۳: ۱۹: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از یک انفجار شدید در منزل مسکونی واقع در یاخچی آباد کوچه اسدی خبر داد و گفت ایستگاه ۸۲ سازمان آتش نشانی ظرف ۳ دقیقه به محل حادثه رسید. وی با بیان اینکه این انفجار در منزل دو طبقه قدیمی رخ داده است گفت در طبقه همکف انفجار رخ داد شعله‌وری آتش نداشتیم، اما شیشه‌ها شکسته شده بود. به گفته ملکی، یک پسر جوان ۱۶ ساله از ناحیه دو دست آسیب دیده و به مراکز درمانی منتقل شد. سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت که مقدار زیادی مواد محترقه در محل حادثه بود که آتش‌نشانان در حال ایمن سازی هستند. 

۱۹:۳۹: بر اساس اعلام سازمان اورژانس از ۰۱ تا ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۹:۳۰ کل آسیب دیدگان ۸۳۹ نفر هستند که از این تعداد ۵۰۱ نفر به مراکز درمانی اعزام شده و ۲۶ نفر در محل درمان شده‌اند، همچنین ۱۳ نفر نیز جان باخته‌اند. آمار قطع عضو ۶۳ نفر آسیب به چشم: ۲۸۱ و سوختگی:۳۸۱ نفر گزارش شده است.

۱۸:۲۵: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به وقوع حریق در یک منزل مسکونی در ساعت ١٧:۴۵ دقیقه در محله خلازیل دولتخواه اشاره کرد و گفت: یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. در یک منزل دو طبقه قدیمی در طبقه همکف به دلیل کار کردن با مواد محترقه انفجار شدیدی رخ داد. انفجار منجر به شکستگی شیشه شده بود و پس از اقدامات اولیه نیرو‌ها به ایمن سازی محل پرداختند. در این حادثه دو مرد دچار سوختگی شدند.

۱۸:۲۲: قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت که ۱۸۰۰ تماس تلفنی با آتش‌نشانی شهرداری تهران تا به این لحظه گرفته شده و حدود ٣٠٠٠ آتش‌نشان به همراه ۱۲۰۰ خودروی سبک و سنگین در ۴۰۰ نقطه مختلف تهران در حال آماده‌باش هستند.

۱۷:۵۰: بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا این ساعت آمار آسیب دیدگان ناشی از انفجار مواد محترقه به ۱۶۷ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۵ نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. تاکنون یک هموطن به دلیل انفجار مواد محترقه جان باخته است. ۸ نفر قطع عضو، ۶۰ نفر دچار سوختگی و ۳۵ نفر نیز دچار آسیب به چشم شده‌اند.

۱۶:۳۵: بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور تا این ساعت آمار آسیب دیدگان ناشی از انفجار مواد محترقه به ۱۱۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۵ نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. تاکنون یک هموطن به دلیل انفجار مواد محترقه جان باخته است. ۸ نفر قطع عضو، ۶۰ نفر دچار سوختگی و ۳۵ نفر نیز دچار آسیب به چشم شده‌اند.

۱۳:۵۸: بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، تا ساعت ۱۳ امروز ۲۲ اسفند ۶۲ نفر به دلیل انفجار مواد محترقه آسیب دیده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

بر اساس این گزارش، متاسفانه تا این لحظه ۱ نفر جان باخته، ۳ نفر دچار قطع عضو شدند، ۲۰ آسیب به چشم و ۲۷ نفر دچار سوختگی هستند.

بر اساس اعلام مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت از ابتدای اسفند تا ۲۲ اسفند ماه ۵۴۲ نفر آسیب دیده اند؛ ۵۳۰ نفر تعداد کل مصدومین بوده و ۱۸۱ نفر نیز توسط اورژانس انتقال داده شدند؛ همچنین ۳۳۱ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند.

بر اساس همین گزارش ۱۸ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شده؛ ضمن اینکه ۴۱ نفر دچار قطع عضو شده‌اند.

همچنین ۱۶۷ نفر دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم شده و ۲۵۸ نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.  

تاکنون و بر اساس آخرین گزارش‌ها از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز ۱۲ نفر از هموطنان در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

 

درحال بروزرسانی...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها